Slutspurt - make it count

26.03.2016 21:45

Nu är det bara några dagar kvar och de sista dagarna bor jag ensam i lägenheten. Det är lite tråkigt på kvällarna ensam och utan internet, men ikväll är jag i vår gamla lägenhet där ett gäng från Söderslätt bor nu. Vi kollar matchspelet på PGA touren där det nu spelas kvartsfinaler. 


Jag börjar känna mig redo för att komma hem. Inte för att jag tröttnat på att träna, utan snarare för att jag saknar allt och alla där hemma lite nu och för att jag börjar bli riktigt sugen på att tävla igen. Den senaste veckan har jag hittat spelet mer och mer för varje dag och jag tycker att det är roligt att gå ut på banan varje dag. Slagen har inte suttit så bra som de gör nu sedan jag kom hit! 
Nu ska jag bara njuta av mina sista dagar här och ta vara på dem så gott jag kan så jag kommer hem redo för tävlingssäsongen 2016.
Nedan har ni lite bilder på mig och min polare från Gibraltar som vi besökte den nästsista dagen alla i lägenheten var kvar!


Tillbaka

Kontakt

Patric Sundlöf

Sweden#: +46707535499
US#: +18593141625

© 2015 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode