På väg till Göteborg

20.07.2015 14:29

Efter en kanonhelg med Ålandskryssning och spel på Botkyrka med Elgen är jag och Ellinor på väg till Göteborg för att spela Hovås Open som går tisdag-onsdag. Lillebror Marcus skulle också följt med men han har kämpat med feber och fick stanna hemma. 

Vi spelar in banan så fort vi kommer fram och imorgon går jag ut kl 09.10. Jag spelar med Philip Eriksson, en trevlig prick som gick på samma gymnasium som mig i Uppsala. Den andra spelaren i bollen är Adam Ström som jag spelade tillsammans med i Halmstad tidigare i år, även han mycket trevlig. Vi kommer ha en kanondag på banan trots det förutspådda regnet. 

Ellinor går inte ut förrän 16.00 så vi går på lite olika scheman imorgon.

Jag uppdaterar här på hemsidan under tävlingen.

Tillbaka

Kontakt

Patric Sundlöf

Sweden#: +46707535499
US#: +18593141625

© 2015 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode