Knappa två veckor kvar i paradiset

19.03.2016 22:47

Nu är det knappa två veckor kvar av min vistelse på Alcaidesa. Jag har haft väldigt begränsad åtkomst till internet den senaste veckan och det ser inte ut att bli bättre då ägaren av lägenheten vi hyr inte betalat avgiften. Så om jag vill kommunicera med omvärlden får jag nu ta mig till restaurangen uppe på klubben.

Jag har nu bott i en ny lägenhet med tre svenska killar i en vecka. Det har funkat bra och vi har roligt även utan wifi.
Veckan med familjen var kanon och gav mig en möjlighet att ställa om mentalt. Att kunna koppla bort golfen emellanåt och fokusera på något annat är för mig väldigt viktigt och är något jag haft svårt för här nere. Jag är van att ha skolan på sidan om att fokusera på mellan golfpassen, men här är det bara golf och andra golfspelare. Jag tror därför det kan vara bra för mig att hitta något annat på sidan om som jag tycker är roligt eller avkopplande att syssla med. 
Själva golfen då? Den senaste veckan har jag experimenterat mycket för att se vart det brister i alla delar av spelet men framför allt med mycket fokus på de långa slagen. Jag har nu hittat något att jobba på som verkligen funkar och jag har nu spelat tre varv de senaste fyra dagarna där jag tycker jag spelat mer som jag är van att spela.
Och om elva dagar är det säljstopp för mina andelar på Trade in Sports! Jag har inte fått in riktigt så mycket som jag hoppats på än så länge, men är mycket tacksam till alla som har hjälpt till och köpt andelar. Jag kommer göra mitt bästa för att det ska löna sig även finansiellt för er investerare!


Tillbaka

Kontakt

Patric Sundlöf

Sweden#: +46707535499
US#: +18593141625

© 2015 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode