God Jul!

23.12.2015 10:56

Vilken vinter! Med denna rekordvärme är det inga problem att hitta bollen på Högantorps niohålsbana på Salem. Där spelade jag 11 hål tillsammans med min flickvän och två av bröderna. Bilden är från det första hålet. Jag och hockeyspelande brorsan Rickard lyckades slå Marcus och Ellinor efter en stark avslutning. Verkligen roligt att se bollen flyga, laga nedslagsmärken och lägga tillbaka torvor vid denna tiden på året! 

Jag var även hos doktorn idag då mina magbekymmer börjat återvända (för er som inte vet fick jag förra sommaren reda på att jag har något som kallas ulcerös kolit). Doktorn konstaterade att jag fått en inflammation i tarmen och de vet inte hur stora delar av tarmen som är inflammerade. Jag kommer därför att ta medicin för detta de närmaste åtta veckorna, men det är lyckligtvis inget som kommer att påverka mina möjligheter att spela golf eller träna.

Nu vill jag önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Så hoppas jag att ni tittar in då och då nästa år för lite spanska rapporter!:)

 

Tillbaka

Kontakt

Patric Sundlöf

Sweden#: +46707535499
US#: +18593141625

© 2015 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode