Caddiegång och bokföring

18.02.2016 21:44

Denna vecka har sett lite annorlunda ut i och med att mina två rumskompisar tävlat de senaste tre dagarna och i och med det tagit bilen med sig. Jag har därför bara stannat på området och gått mellan lägenheten och klubbhuset. Jag har mestadels varit ute och spelat. Jobbar just nu på att släppa onödiga tankar och bara spela, vill att det tänket ska sitta automatiskt när det blir tävlingsdags. Blir så mycket mer avslappnat då. Det är det som kommer göra skillnad, tycker jag slår de flesta typer av slag bra på övningsområdet när jag är avslappnad, så gäller bara att hitta den känslan på banan oftare.

Idag gick jag även caddie åt Victor Tärnström på sista dagen av veckans Gecko Tour tävling. Jag kan ju säga en sak, han vet precis hur varenda buske ser ut på sista nio, för han stannade och markerade sitt revir i dem allihop! Han sa själv att han har en blåsa som en näve, men tror inte ens den kan vara så stor... Hur som helst hade vi en trevlig dag i regnet. Han spelade inte riktigt så bra som han hoppats utan blev två över par. Men som sagt, trevligt hade vi

 

Väl hemma i lägenheten var det dags för lite bokföringsarbete. Man måste ju göra lite sånt också nu när man är egen företagare. Det är även dags att momsdeklarera snart så det gäller att hålla koll på grejerna vilket jag lovar inte är det lättaste! Men nu är det dags för lite avkoppling och kortspel innan sänggång! 

Tillbaka

Kontakt

Patric Sundlöf

Sweden#: +46707535499
US#: +18593141625

© 2015 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode