Vi hade i alla fall tur med vädret...

22.07.2015 22:13

Ja solen sken större delen av dagen och vinden var inte alls lika kraftig som igår. Tyvärr förbättrades inte mitt spel från första dagen i takt med vädret. Dagen började helt okej och jag var på par efter fem hål. Tyvärr kunde jag inte utnyttja de bra utslag jag slog då inspelen var helt off de allra flesta gånger. Jag hade nästan inga birdielägen och de få jag hade var alla väldigt nära men ingen letade sig i. Dagen slutade med en birdielös 74 vilket gjorde att jag tappade till delad 29:e plats i det 129 man stora startfältet. 

Nu sitter jag och Ellinor i bilen på väg hem. GPS:en visar på 02.00. Imorgon spelar jag in Strängnäs tillsammans med Marcus. I övermorgon börjar sedan SPM Open på just Strängnäs. Så nu är det bara att ladda om!

Tillbaka

Kontakt

Patric Sundlöf

Sweden#: +46707535499
US#: +18593141625

© 2015 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode