Update efter två dagar av SPM Open

25.07.2015 15:58

Tävlingarna rullar på och jag har nu spelat de två första dagarna av SPM Open i Strängnäs. På Strängnäs har det varit problem med greenerna under säsongen och på grund av att vissa greener är ospelbara är bansträckningen väldigt innovativ och man hoppar fram och tillbaka mellan de tre olika 9-hålsslingorna. 

Igår spelade jag okej. Det blåste väldigt mycket vilket gjorde banan svårspelad. Jag kom tillslut in på par. Idag fungerade inte spelet speciellt bra. Förutsättningarna var något bättre men jag lyckades inte få till spelet och slutade på +2. 

Spelet de senaste tävlingsvarven har varit ganska "tråkiga" och det har inte hänt så mycket varken upp eller ner. Imorgon avser jag ändra på det. Jag måste våga mer än vad jag gjorde idag och ta lite risker. Det måste jag göra om jag ska ner på lägre scorer! Så imorrn kör vi järnet!

Tillbaka

Kontakt

Patric Sundlöf

Sweden#: +46707535499
US#: +18593141625

© 2015 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode