Nu lanseras jag på sportbörsen Trade in Sports, vill Du följa med på min resa?

05.09.2015 23:45

På måndag lanseras jag på Trade in Sports där investerare kommer att kunna köpa andelar i mig och på så vis ta del av mina prispengar de kommande åren, samt även hjälpa mig framåt i min satsning mot världstoppen. Hjälp mig gärna att sprida denna nyhet till vänner och bekanta som skulle kunna vara intresserade av denna möjlighet. Jag är supertaggad för detta och det skulle vara riktigt roligt om just Du ville följa med mig på min resa,

Är du intresserad av att veta mer om hur konceptet fungerar så finns mer information på tradeinsports.se. På länken nedan kommer mitt erbjudande med villkor för investering att finnas från och med måndag.

https://www.tradeinsports.se/index.php/detail/index/P%20Sundl%C3%B6f?utm_source=patricweb&utm_medium=patricweb&utm_campaign=patricweb

Displaying TradeInSports_400.png

Tillbaka

Kontakt

Patric Sundlöf

Sweden#: +46707535499
US#: +18593141625

© 2015 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode